dijous, 14 de maig del 2020

L'escola a casa: activitat de reflexionem

Bon dia!!! 💙💚💛

Tasca 1: REFLEXIONEM UNA MICA: COMPARTIR.

Mira el següent vídeo i contesta aquestes 3 preguntes relacionades amb el valor de COMPARTIR.

1- Quin títol li posaries a aquest vídeo?

2 - Ara pensa en tu mateix... Creus que et costa compartir? 

3 - Què és allò que et costa més compartir amb els germans, els amics...?

COMPARTEIX AMB TOTS NOSALTRES LES TEVES RESPOSTES. ESCRIU-LES AL BLOG... les estem esperant!


 


RECORDA: PER PODER REBRE ÉS FONAMENTAL DONAR.

46 comentaris:

  1. TÍTOL: El gos i la cigonya.
    Si es fragil i m'agrada molt, em costa molt.
    Les mevas juguines es el que mes em costa.










































































    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon títol Roger! Compartir no és fàcil, tens raó i si són joguines delicades és normal que et costi més per por que es trenquin, però has de confiar en els amics i les amigues... segur que les tracten amb molta delicadesa, com ho faries tu amb les seves joguines, oi?

      Elimina
  2. 1-El poder de compartir.
    2-Un pelin.
    3-Al lego.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial!!! T'agradaria que el teu amic o la teva amiga compartís amb tu el seu lego? Recorda que per rebre hem de donar... és a dir, que si vols que et deixin les coses, tu també les has de compartir.
      Això és el "Poder de compartir" ;)

      Elimina
  3. 1.Compartim!!!!
    2.Una mica.
    3.Les joguines.

    ResponElimina
  4. 1.- Compartir es bo.
    2.- Un poquet.
    3.- Les meves joguines.

    ResponElimina
  5. Bon dia,

    1. El titularia: El gos bonic.
    2. Em costa compartir una mica.
    3. Em costa compartir les joguines.
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quins títols més bonics Bruna, Biel i Julen! Ben pensats! A tots 3 us costa una micona compartir i tots dieu el mateix, les joguines... és el vostre tresor! Doncs ara toca reflexionar i trobar solucions per millorar-ho... som-hi!
      Gràcies per COMPARTIR amb nosaltres les vostres respostes!

      Elimina
  6. 1. Conpartir es bonic
    2. si una mica
    3. les mebes jogines
    😏

    ResponElimina
  7. 1.El gos i el ocell
    2. Si
    3. Una pilota especial

    Petons.

    ResponElimina
  8. Hola soc el Joan
    1. el gos i la cigonya
    2. no am costa comparti
    3. de vegadas las mebas juguinas prafaridas
    petons,

    ResponElimina
  9. 1.El gos i la cigonya.
    2.am costa conparti.
    3.als jocs que son meus.

    ResponElimina
  10. Hola bon dia sóc l'Abril!
    1.Compartir et fa feliç.
    2.No gaire.
    3.No em costa compartir.

    ResponElimina
  11. Hola Anabel
    1. Els cucs i als pexus.
    2. Em costa una mica.
    3. Las juginas Helena

    ResponElimina
  12. Bon día,
    1. Es molt bo compartir
    2. Una mica
    3. Els meus peluches

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Albert, Helena, Abril, Adrià, Joan, Marc i Mar!
      Tal com també han dit els vostres companys i companyes d'abans... Les joguines és el que us costa més compartir oi?

      Però penseu una cosa... Quan juguem a l'escola amb els jocs de la classe, quan us ho passeu millor? Quan jugueu sols o quan els compartiu?

      Penseu en les bones idees que sorgeixen a l'hora de compartir estones amb els vostres amics/es!

      Elimina
  13. 1- Quin títol li posaries a aquest vídeo?



    1-El gos i l'ocell
    2 - procuro compartir

    3 - les meves coses preferides
    Gal·la

    ResponElimina
  14. Hola
    1. La Cigonya i el gos
    2. Si una mica
    3. Les joguines

    Chloe.

    ResponElimina
  15. Molt bé Gal.la i Chloe... bons títols! Està genial intentar compartir... et felicito Gal.la!Chloe... entenc que és difícil compartir però hem de fer un esforç. Compartir amb els amics i les amigues fa bon ambient i fa que tothom estigui feliç i content!

    ResponElimina
  16. 2020 14/5/2020

    Hola Anna

    1. La gavina i el gos

    2. mix mix

    3. el meu llit

    ResponElimina
  17. Hola Icebergs,

    1. La cigonya i el gos
    2. No
    3. La joguina que més m'agrada

    Petons,
    Aina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte Pere i Aina... títols semblants!!! Pere... el teu llit et costa compartir? jejeje
      Aina... a tu les joguines, com a la majoria dels teus companys!
      Doncs Pere, compartir el llit per llegir un conte amb la teva germana o els teus pares.... no et sembla una idea fantàstica?
      Aina, segur que amb la teva germana pots compartir joguines i passar una bona estona! Siguem generosos amb les persones que ens estimem!

      Elimina
  18. Hola Anna
    TÍTOL: El gos i la cigonya.
    compartir: a vagadas amb costa
    compartir: els meus volis i las mebas llibretas i als meus llibras. Clàudia.

    ResponElimina
  19. Resposta 1:Tots compartim
    Resposta 2: Crec que no em costa compartir.
    Resposta 3: El meu gat.

    Ona

    ResponElimina
  20. 1 El gos felis
    2 Em costa de compartir una mica
    3 Em costa compartir els colors

    ResponElimina
  21. El titol seria : El Gos i la Cigonya són amics.

    - cuan magrada molt Si i si no magrada molt no

    - ami no amcosta molt cumparti

    ResponElimina
  22. Hola Anna
    1)El gosset i l'au
    2)crec que no
    3)El meu LEGO Dinosaurs

    ResponElimina
  23. Hola!
    1-El gos i la cigonya
    2-a vegades em costa una mica compartir
    3-les meves joguines sobretot la pilota

    ResponElimina
  24. TITOL. COMPARTIR AL MAR. JO COMPARTEIXO MOLT AMB ALS MEUS
    GERMANS. LA XOCOLATA NO MAGRADA COMPARTI.

    ResponElimina
  25. TITOL. EL GOS AMABLE. AM COSTA COMPARTIR LA XOCOLATA I ELS
    DOLÇOS. I CONPARTEIXO LAS CABANES AM ALS MEUS GERMANS.

    ResponElimina
  26. El gos, la Paloma i la pau.
    Una Miqueta les gogines

    ResponElimina
  27. 1. Compartir amb els amics
    2. una mica
    3. les joguines.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gran feina Icebergs!! Heu posat títols molt adients al tema del vídeo, als personatges... En general compartir és una tasca complicada que tots hem de continuar treballant dia a dia per millorar i per entendre que no hi ha res millor a la vida que compartir les joguines, el material... a nosaltres també ens agrada que ens deixin les coses, per tant, important sempre recordar això!Imaginem que aquest vídeo us ha fet pensar una mica en el gran valor de COMPARTIR-HO tot!!!

      Elimina
  28. 1. El premi de compartir
    2. A vegades em costa
    3. Les joguines preferides els superzings

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Pere aquest títol!!! M'encanta! Doncs ja saps que toca... reflexionar i intentar compartir els teus superzings amb els amics. Ells estaran encantats de jugar amb ells i de compartir els seus amb tu.

      Elimina
  29. 1-CUMPARTIM
    2- JO CREC QUE AVAGADAS EM COSTA COMPARTI I ALTRAS VEGADAS NO EM COSTA COMPARTI
    3-LAS JUGINAS

    ResponElimina
  30. El gos que es FA amic d un ocell.
    En costa compartir álbumes coses .
    No magrada compartir la tabletas .miquel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Pol i Miquel per compartir amb nosaltres les vostres respostes. Els títols estan genials i com a la majoria dels vostres companys compartir us costa una micona... de ben segur que després de reflexionar una mica amb aquest vídeo intentareu posar fil a l'agulla. Endavant!

      Elimina
  31. Amistat es compartir
    algunes coses em costa compartir
    a vegades el mando de la tele em costa compartilo
    Adrià

    ResponElimina
  32. Hola!!Soc la Lia!
    -Ens ajudem
    -Si,a vegades em costa compartir.
    -Em costa compartir les joguines amb la meva germana.

    ResponElimina
  33. 1.compartir
    2.a vegades em costa compartir
    3.la pilota i la manta del sofà.

    ResponElimina
  34. 1 Lu bunic de cumpartir

    2 Si

    3 La meba culonia la Aitana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Icebergs!!
      Està genial donar-se compte del punt número 3! Aquests dies de confinament, són un bon moment per intentar posar-hi més atenció i modificar-ho si voleu!
      Ànims!!! ;)

      Elimina
  35. Eloi Vidal
    1) L’ocell i el gos
    2) Una miqueta
    3) Les joguines que més m’agraden

    ResponElimina
    Respostes
    1. Exacte Eloi! A molts de vosaltres us costa això de compartir les joguines i és ben normal, és el vostre tresor i us ho estimeu molt, oi?
      De ben segur que aquest vídeo que has vist avui, et servirà per reflexionar una mica sobre aquest valor.
      ;)

      Elimina

SORPRESA!