dijous, 16 d’abril del 2020

L'escola a casa: Activitat de reflexionem

Bon dia Icebergs!!!

Tasca1: REFLEXIONEM UNA MICA TOTS PLEGATS:

Aquesta situació que estem patint ens fa passar per un munt d'emocions ben diferents. De vegades ens pensem que no serem prou valents per continuar sense veure als amics, familiars... Però escolteu, a la vida, amb una actitud positiva davant els problemes o els obstacles que ens anem trobant, podem superar qualsevol entrebanc o moment que ens fa sentir més insegurs, dèbils, tristos.... mireu al nostre protagonista d'avui, en PIP... Tot i trobar-se un munt d'entrebancs no es rendeix mai, s'esforça i aconsegueix el que es proposa. Gaudiu d'aquest bonic vídeo... i...

1- Què feu aquests dies per tenir una actitud positiva davant la situació que estem passant?

2 -  Quan t'esforces i busques solucions als entrebancs que et vas trobant, com et sents? 

3 - Diga'ns una cosa que aquesta setmana t'hagi fet feliç i una que t'hagi posat trist.

Escriu les teves respostes al blog.... en PIP les està esperant..... 😜


                                   



68 comentaris:

  1. Hola Anna!!!
    1-Tenir paciencia i jugar amb el meu garmanet.
    2-Vaig superar un problema i amb vaig posar molt contenta.
    3-Que puc estar mes amb el meu germanet. trobu a faltar als meus amics.🥰🥰😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mar!
      Molt bones respostes... important treballar la paciència! Aviat et trobaràs amb els amics i de ben segur serà un moment màgic!!!

      Elimina
  2. 1. Jugo am la meva garmana .
    2. Em sento alegra.
    3. Cuan am barallo am la Anna am poso trist. Quan fem reptes estic content

    Joan Montes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Joan!!!
      Tots hem tingut moments de picabaralles amb els germans... és normal... T'encanten els reptes, oi?

      Elimina
  3. 1- Jugar i fer activitats .
    2- Em sento molt contenta
    3- Ma fet feliç fer invents. Ma posat trista que em castiguin .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Inventora!!! Molt bones respostes!! Segur que als pares també els ha posat tristos prendre la decisió de fer un càstig... per ells tampoc és fàcil.

      Elimina
  4. Man agradat molt als video i e pensat molt��.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben fet Adrià!!! és molt important reflexionar les coses... que bonic el gosset, oi?

      Elimina
  5. 1. Jo quan hem poso nerviosa faig una mica de ioga!!!
    2. Jo quan he solucionat els problemes hem poso molt contenta
    3. Ma posat trista quan he sentit que la meva besavia sa
    mort i ma fet feliç quan he sentit que ha viscut molt feliç

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Laia!!!!
      Bona idea fer ioga per relaxar-te. Quina resposta més bonica i ben treballada, la mort d'alguna persona estimada ens fa posar tristos però és important pensar quines coses boniques hem viscut amb elles i com molt bé has dit, important pensar que ha estat molt feliç al costat de tota la gent que l'estimava. Petons!

      Elimina
  6. bon dia,

    1-Nosaltres cuinem i fem exercici.
    2-em sento contenta, com el gosset
    3-veure els avis per la finestra m'ha posat contenta i trista que em caigui una cosa pel balcó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mmmm...jo també estic cuinant molt aquests dies, algun pastís i tot! Segur que us queden boníssims a vosaltres família!
      Veure les persones que més estimem ens alegra el dia, encara que sigui per la finestra o per la pantalla. Vols una idea? Pots escriure una carta als avis i si algun dia passen per sota el teu balcó, els hi pots tirar. Segur que s'emocionen!

      Continua amb aquesta actitud positiva Nina! :)

      Elimina
  7. Mencanta el video .
    1-minventu cabanyes.2-em sentu mol be 3-felis la mona i trist parque esta murin gen.Miquel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Inventar-se cabanyes és molt divertit, sobretot per totes les aventures de pirates que pots crear i imaginar!!
      M'alegra llegir que et sents bé Miquel. És important que intentem mantenir aquesta actitud positiva! :)
      I tens tota la raó d'estar trist perquè hi ha gent malalta i que ho està passant malament. No és fàcil perdre a persones del nostre voltant, per això sou tan valents i valentes quedant-vos a casa i fent cas de totes les recomanacions que ens diuen.

      FORÇA MIQUEL!

      Elimina
  8. 1- Intento fer coses en volum per passarho be!!! Com cabanes, legos, cases de cartro i molta creativitat!
    2- Em sento content
    3- M'ha posat trist no haver pogut veure els meus amics en persona, només amb la pantalla. I m'ha posat content que al principi del confinament els autobusos que feia amb els legos em sortien només d'un pis, i ara em surten de 2 o 3 pisos!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carai Roger! T'estàs convertint en un súper inventor i creador de coses. AIXÒ ÉS GENIAL!
      Segueix amb aquesta actitud i pensa que molt aviat ens podrem veure en persona... i serà una SÚPER ALEGRIA!

      Elimina
  9. 1- Jo em quedo a casa, jugo i intento oblidar lo dolent.
    2- Contenta d'aconseguir el que vull
    3- feliç: Poder estar més amb la familia
    trista: No poder sortir de casa
    Gal.la

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Gal·la!
      Això de no poder sortir de casa ens està costant una mica però m'encanta veure que et sents feliç d'estar amb la teva família i poder gaudir d'aquest temps d'estar junts. És una cosa que no ens havia passat mai i hem de poder trobar-hi la part positiva.
      SEGUEIX AMB AQUESTA ACTITUD BONICA!! :)

      Elimina
  10. 1.- Intento pensar en coses que m´agraden.
    2.- Em sento contenta amb mi mateixa.
    3.- Feliç: quan estem tota la família jugant a jocs de taula. Trista: no veure a la gent que estimo.
    Helena.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben fet Helena!! Pensament positiu sempre!!! Molt important aquests dies gaudir de la família: jugar, cuinar, veure una peli, llegir un conte...

      Elimina
  11. 1.Ens fem moltes abraçades amb els meus pares.
    2.Alegre.
    3Feliç:fer la mona.
    Trista:quan em criden perque estan enfadats amb mi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic d'acord amb tu! Les abraçades són la millor medicina, que bé Bruna!!!! :)
      Ja veig que t'agrada molt cuinar oi? Doncs és un moment fantàstic per ajudar al papa i a la mama a la cuina. Vols una idea? Potser et podries crear el teu propi llibre de receptes de cuina? Així escrius els ingredients i els passos de les teves receptes preferides. Què et sembla?

      És normal que aquests dies estiguem més nervioses del compte. Quan et sentis enrabiada podries fer SA TA NA MA. Què me'n dius?

      Elimina
  12. Bon dia.
    1. Jugar amb les meves joguines em tranquilitza.
    2. Em sento feliç.
    3. Feliç d'estar amb la meva familia i trist veure el meus avis per videotrucada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Veure a la gent que estimem a través d'una pantalla no és el mateix oi? Però per sort els pots veure per la pantalla, parlar amb ells i envia'ls-hi molts petonets i abraçades! SEGUR QUE ELS ALEGRES EL DIA JULEN!

      Per cert. M'encanta que et sentis feliç. Segueix amb aquesta actitud campió!!

      Elimina
  13. ABRIL
    1. Per estar contenta, faig exercici,jugo molt,ric molt...
    2. Em sento molt contenta.
    3. Aquesta setmana he jugat mes,i em fa feliç,i estic triste perque no puc veure els meus amics.

    ResponElimina
    Respostes
    1. I segur que balles molt oi Abril? A tu t'encanta moure l'esquelet :)
      M'agrada saber que et sents contenta. SEGUEIX AIXÍ CAMPIONA!
      I no et preocupis perquè......D'aquí poc podràs tornar a veure als teus companys/es, segur que sí!

      Elimina
  14. 1. Jugar molt amb els meves joguines i el meu germà.
    2. Em sento feliç quan trobo alternatives a allo que no puc fer.
    3. Feliç de sopar pizza i trist quan la mare s´enfada perque no faig les feinetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada veure que gaudeixes a casa Èric. No és gens fàcil i hem de saber trobar la felicitat en les petites coses... una pizza (mmmmmm), jugar amb el germanet, dibuixar, crear històries, ...

      Les feinetes a vegades costen una mica, oi? Ho sabem. A casa això de treballar i no distreure's és més difícil. Però saps què? Pots treballar durant estonetes petites i descansar, i després tornar-t'hi a enganxar.
      A mi m'encanta saber que t'esforces i que ho intentes Èric.
      ENDAVANT BONIC!!!!

      Elimina
  15. Hola!!
    1. Jugo amb els papes i els abraço molt.
    2. em sento content.
    3. Jo sempre estic feliç!!

    ALBERT

    ResponElimina
    Respostes
    1. Súper felicitat en personaaa!!! QUE BÉ ALBERT!
      Nosaltres trobem a faltar les teves abraçades super poderoses! :)
      SEGUEIX AIXÍ CAMPIÓ!

      Elimina
  16. 1.- Jugo i faig activitats.
    2.- Em sent molt content.
    3.- Feliç d'estar amb els pares i trist de no poder veure avis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agarda saber que estàs feliç Biel.
      Els avis no els podem veure però segur que per trucada els pots sentir i envia'ls-hi molts petons i abraçades oi?
      Vols una idea? I si els escrius cartes o et graves en vídeo i quan tot això acabi els hi ensenyes? Potser podreu passar una estona ben bonica i divertida mirant-ho!

      Elimina
  17. 1.Jugar ha la wii i fer judo.
    2.Em sento genial.!!!
    3.Que magi caigut una dent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És súper important tenir una activitat que et transmeti alegria i t'agradi. M'alegro molt Pere!! D'aquesta manera pots gestionar la teva energia i també trobar la calma oi?

      T'ha caigut una dent durant el confinament? Això ho recordaràs tota la vida. SERÀ UN RECORD I EL PODRÀS GUARDAR COM UN TRESOR!

      Elimina
  18. 1. A mi magrada pasar el temps jugant, fer manualitats i cupcakes.
    2. Em poso molt contenta.
    3. Me posat molt feliç al veure als meus companys per la video confarencia. I no me posat trista.
    Chloe.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carai! A mi també m'encanta omplir el temps com tu dius Chloe!
      Ens agrada que us hagi emocionat el fet de poder-vos veure entre vosaltres. Ja en teniem ganes!! :)

      Elimina
  19. 1. Sortir a la Terrassa a prendre el sol.
    2.em sento bé
    3. Que estic amb la família

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres, quina sort tenir terrasseta i poder pendre el sol. Això no ho té tothom!!! Gaudeix tu que pots!
      I que bé que gaudeixis d'aquest temps en família! És un regal!

      Elimina
  20. 1- Jugar a jocs

    2 - Bé, content, alegre

    3 - Feliç: arribar al final del Mario Bros / Trist: Un dia que la meva garmana amb va parla malament

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jugar sempre ens fa volar la imaginació i ens ajuda a evadir-nos de tot, oi? Segueix fomentant-ho Adrià!
      I aquests moments de tristesa, són normals, sempre tenim alts i baixos i aquests dies encara més. L'important és saber tornar a la calma i respirar. :)

      Elimina
  21. 1. Fer el banyet al meu germa
    2. Em sento be perqué ho he aconseguit i he sigut valenta
    3. Mha possat trista no veure els meus amics i els meus yayos. I Mha fet feliç fer la mona de pascua, fer un joc de buscar chocolatines i colorejar dibuixos de pascua

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé Abril, estàs agafant noves responsabilitats i això és molt bonic. Gaudeix molt d'aquests moments, són preciosos!
      Ara amb això de les videoconferències ja veuràs més als teus amics i amigues... des de la pantalla això si, però això serà com estar una mica més a prop.

      Elimina
  22. - jugo amb la familia.
    -em sento bé
    - m,ha fet feliç jugar amb la meva germana i estic trista de no poder veure les meves amigas i profes
    Lia serrano

    ResponElimina
    Respostes
    1. T'encanta jugar i si això t'omple i et fa estar bé, m'encanta i t'animo a trobar estonetes per fer-ho diàriament.
      Ara amb les videoconferències podrem estar una mica més a prop i enviar-nos molts petons i abraçades!!!

      Elimina
  23. Sóc la Sara.

    1. Intenta no queixar-nos i fer activitats
    2. Bé i contenta
    3. Mira una pel•lícula amb la família. M’ha ficat trista no poder veure la iaia, les tietes i els meus amics

    ResponElimina
    Respostes
    1. Una pel·lícula? Això sona molt i molt bé!!
      M'agrada que estiguis trobant activitats i tasques que t'ajuden a portar els dies amb més bon ritme!
      I no pateixis per no poder veure a la gent... Ara tenim la gran sort de poder veure a les persones a través de les pantalles. No és el mateix que en persona però això ens ajuda molt a estar més units oi?

      Elimina
  24. Hola Icebergs,

    1.- Jugar amb la Ivet fent cabanes, cantant i tocant la bateria del joc de la wii
    2.- Em sento alegre: per exemple quan vaig acabar el llibre de traç
    3.- FELIÇ: jugar a hockey amb la mami pel menjador
    TRISTA: quan vaig acabar el llibre de traç, que després de molt
    rondinar, em va agradar.

    M'ha agradat molt el video del PIP.

    Adéu,
    Aina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Aina! Amb això del llibre de traç demostres haver-te esforçat molt. Potser al principi no t'agradava gaire però tal com li passava al Pip... tot esforç val la pena oi?
      QUIN GRAN APRENENTATGE!
      I... m'acabes de donar una bona idea... provaré això de jugar a hoquei al menjador!! ;)

      Elimina
  25. 1. Jugar a jocs com el monopoli i estar feliç i contenta.
    2. Em sento feliç
    3. Felic parlar amb les meves amigues i trista res.
    Clàudia Romà Rojas

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agrada molt jugar amb la família, sobretot a jocs de cartes!
      Heu provat aquell de fer mímica i endevinar pel·lícules o cançons? Segur que riuríeu molt!

      Elimina
  26. 1.Jugo amb la Clàudia,fem activitats i també gimnàs
    2.Em sento molt be
    3.Em fa feliç els divendres quan mirem una peli tots quatre junts al sofà amb crispetes.Em posa trist no poder veure els meus companys i l'altra dia que vaig colar la pilota de futboli em vaig quedar sense també em vaig posar una mica trist.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Marc... devies xutar molt i molt fort doncs! Bé, segur que pots i saps jugar a un munt de coses més.
      Aquesta estona de la pel·lícula en família m'encanta!! Una bona manera d'acabar la setmana!

      Elimina
  27. 1- M'agrada jugar i fer feines.
    2-Hem sento content i feliç
    3- Hem sento content quan arriba el meu pare i hem possu trist quan no hi es.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Eloi! Sovint, tenir una rutina ens ajuda a organitzar-nos i a sentir-nos més tranquils durant el dia a dia, oi? Així tens l'estoneta de fer feines i l'estona de joc. És un bon equilibri!!
      Una súper abraçada!!!!

      Elimina
  28. 1-Juguem, posem musica, ballem

    2- Em sento contenta

    3- m´ha fet feliç fer videotrucada amb els avis y el amics del cole i m´ha posat trist veure el video de PIP

    ResponElimina
    Respostes
    1. No t'ha de posar trista pel vídeo del Pip!! Ens ensenya coses ben boniques: valorar l'esforç, el treball, la perseverança i sobretot, valorar allò que ens passa. :)
      Això de ballar... M'ho crec! A tu t'encanta moure l'esquelet!!

      Elimina
  29. 1- Jugar amb el meu germà al pati a fútbol.
    2. Em sento bé.
    3. Que la meva família no tingui el virus
    Que no pogui veure als meus amics ni a la família.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina sort que tinguis una mica de pati per jugar! No tothom en té!! :)
      M'alegra saber que gaudeixes amb la família i que valores el fet que ningú del teu voltant tingui el virus. Tens tota la raó, això és el més important ara mateix i el que ens ha de donar més alegria!

      Elimina
  30. 1. Ser valns i nosaltres tenim força i agafo el peluix
    2. Em sento molt feliç
    3. El que em fa ser contenta es quan la meba mare es grasiosa i jo tambe i riem

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ser valenta oi Sendy? Aquests dies ho esteu demostrant moltíssim, no és fàcil aquest repte que ens ha posat la vida.
      Segur que esteu tenint molts moments divertits a casa. D'axiò en tindrem uns bons records! :)

      Elimina
  31. 1.- aprofito per jugar i per esta amb la familia
    2.- m' alegro
    3.-m'agrada jugar al pati a basquet
    em fica trist enfadarme am la carla
















    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones respostes Pol!!! Enfadar-se amb els germans és un rotllo però segur que en parleu i busqueu solucions als problemes! Jo de petita també jugava a bàsquet... és molt guai!

      Elimina
  32. 1- Jugar, "repenxingar-me" en el sofà, estar al pati
    2- Em sento calmat
    3- Feliç: Els superzings, els contes per la nit, fer pícnics al pati; Trist: No poder sortir al carrer
    Eloi Vidal

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben aviat podrem sortir al carrer Eloi! Ens agrada saber que et sents calmat i que saps gaudir de tot això que tens per casa.
      Ho estàs fent súper bé valent!!! Segueix així!

      Elimina
  33. 1. Em distrec jugant i faig coses divertides
    2. Em poso feliç
    3. Estic content quan miro un vídeo que m'agrada i estic trist quan em castiguen

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquests dies a casa estem en una muntanya russa d'emocions oi Pere? Ens passa a tots i a totes també. T'animem a ajudar a casa i a parlar de tot allò que sents i et passa.
      Ànims campió, no és fàcil i ho està fent d'allò més bé!!

      Elimina
  34. jugant,
    em sento mes content
    una cosa trista es quan el Papa sen va a treballar i content quan em quedo jugant a casa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Genial Adrià. Ja sigui jugant o fent altres coses, és important que trobis un espai i una activitat que t'ajudi a passar-ho bé i a desconnectar.
      Endavant campió!!!

      Elimina

SORPRESA!