divendres, 3 d’abril del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Què tal nois i noies! Avui torna a ser divendres i ens toca fer alguna cosa d'informàtica de les que hem fet durant el curs.Aquesta tarda posaré un enllaç que es dirà INFORMÀTICA, en el qual trobareu molts recursos per treballar durant aquests dies de Setmana Santa, però també hi veureu alguns jocs fets amb scratch, com el meu laberint, què us enrecordeu? suposo que sí.Espero que disfruteu amb tots aquests recursos.Les feines d'avui seran dues, continua amb el Jclic que vam començar l'altre dia i fer el Kodable, la part d'Asteroidia fins al nivell que vulgueu.

KODABLE  PEMSA: Programa d'Entrenament Mental al Servei de l'Alumnat

10 comentaris:

  1. Hola Juli!!!
    Me ha gustado mucho el jc i el kodable 😽

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Mar,m'encanta que t`ho passis bé treballant.
      A dalt hi ha botó que posa Informàtica,i si cliques, podràs fer moltes coses, fins i tot els meus laberints.

      Elimina
  2. He Arribat al numero 6

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Sendy, un altre dia ja en faràs més.

      Elimina
  3. Ha sigut molt xulo Laura!!! Laia Casals Ferrau

    ResponElimina
  4. Sóc el Juli, la Laura s'encarrega del Castellà i jo de la Informàtica.
    M'encanta que t'hagi agradat.

    ResponElimina
  5. Hola Juli,
    M'ha agtradat molt fer l'activitat de kodable, he aconseguit un mineral!
    Eloi Vidal

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantàstic Eloi!! Ets un crack! Un mineral? Guauuuuu!!!

      Elimina
  6. M'encanta el kodable! He fet tots els nivells!!

    ResponElimina

SORPRESA!